Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Tuesday, August 30, 2011

PERLU KA MENUNJUK??


Assalamualaikum...

Sebagai pndahuluan,,Selamat Hari Raya kpd semuaa umat Islam..
Apa yg aku prasan la msa rya ari 2 tak hujan pon..
cuaca sgt baek..dan kta pon bley ziarah kubur..
cba byang kn kalo hujan??mcm mna nk ziarah kubur kn??
haha..tp 2 bkn mean point yg aku nk cte kt sni...

Ad la stu hamba Allah ni kn dia crita kt aku
yg dia dh kapel....aku dh taw lma dh cma bla dia crita
aku wat2 trkejut jela...haha,,aku x ksah kalo spa2 nk kapel 
cma yg aku ksah bla dia asyik puji pakwe dia smpai ke lngit..
dia nk bg aku jelez ka atau dia nk kata dia tu brtuah dpat pakwe yg hnsem 
dan kuat agama...KUAT AGAMA....jngan maen2 taw.....
bkn sbarangan org ni..KUAT AGAMA lg tu..
aku tak tahu la kuat agma yg mcm mna
 tp yg tu la dia crita kt aku..

aku yg jd pndngar stia hnya mmpu kta ok la hang dpt 
org mcm 2..bkn snang nk cri yg kuat agma..
haha,,lgpon hamba Allah ni pon skolah agma jgk
so...dia dan pakwe dia stu skolah la kranya..
ap yg aku nk ckap kt sni stu msa dlu dia
jgk yg byk tgur aku psal kapel ni..
mklum la dia skola agma..aku ni plak skola
tak agama..so,,ilmu aku cetek la..
tp skrang knapa dia yg kapel plak ni...
msa dia crita kt aku bknnya ngan pnuh malu2 tp
dgn bngga plak 2 sebab dpt pakwe yg mcm 2...

ntah la..kdang2 aku tkot nk tgur org sebab last2 
dpt blik bnda tu kt kta..so,,aku hrap dia 
brbhagia la ngan pakwe dia tu...jgn smpai
dia kta dia dh ptus dh la....sebab bkn snang nk dpt
org kuat agama ni..hehe,,bkn niat nk memerli
tp realiti...sekian..




No comments:

Post a Comment