Friday, April 22, 2011

DAH LAMA TAK JOLI.....

Assalamualaikum!!!!
Sejak aku dah abis SPM..aku tak kluar umah langsung...
maksudnya aku tak pegi brcuti la......
hmmm maksud aku lgi brcuti ngan kawan2......hehe

Tapi semalam aku dah kluar ngan kawan2 aku....mcm tak caya
pon ada gak..knapa???sebab aku sndiri yg drive taw...
aku bawa kawan aku mna ja diaorang nak pegi pon..
so..kmi decide nk pegi A.S MALL ja...
smata2 nk tg tgk wayang...

Taw ke kmi p tgk cte ap??haha...nk bgtaw pon segan...
kmi tgk cte anto la...taw ke cte anto ap yg
kmi tgk???haaaa....kmi tgk cte SENJAKALA

knapa msti SENJAKALA???cbb kmi tgk time senja ka???
haha...tak elok ank dara kluar time senja...
cbb nya msa kmi smpai kt A.S MALL...
tpat2 ja SENJAKALA 2 start..so,,
kmi pon tgk la.....

Ap respon kmi msa tgh tgk cte 2????

kawan A: seyes aku rsa duet aku bzir gla tgk cte ni...
kawan B: agak la..dh la tak tkot lnsg......
Aku : 2 la..aku ajak tgk RIO ampa tak nk...
kawan A : RIO wat pa..bkn bez pon
Aku : SENJAKALA pon tak bez...

Akhirnya kmi tgk jgk SENJAKALA smpai hbis ngan
prasaan nyesal tak sdah....
lpas hbis ja cte 2 kmi lepak2 plak kt tman mainan...
smbil tngkap gamba.....haha

Lpas 2 kmi borak smpai tak sdar dh brjam2 msa blalu...
mcm mna kmi bley sdar???tba2 kmi rsa lpar la...
nk mkan???dh lmbat sgt...so..
kmi pon blik umah...

Rsa lega sgt wlaupon aku bru dpat lesen keta
tp kawan2 aku yakin aku bley bawa ngan baik
dan akhirnya.....lpas ni aku kna jd driver ttap diaorang plak..

p/s : bkan nk bngga cbb bley bwa keta sndri cma trharu kawan2 sntiasa bgi smngat wlaupon ad mkna yg 
        trsirat...hehe

No comments:

Post a Comment