Monday, November 7, 2011

CUTI????

Assalamualaikum
ari ni dh msuk 5 ari aku cuti sem...(sja nk bgtaw)hoho..
tp smpai ari ni aku rsa mcm tak da life laa...
mgkin cbab slama ni bla cti ad homework,tgasan,assgment,kuiz,projek,
model,n many more..hoho..tp kli ni mmg cuci tgn btoi la..
goyang kaki ja spnjang msa,spnjang ari,n spanjang cuti..hehe

tp mcm mna pon nsb baek ad my hubby kn??
slalu trtnggu2 bla la mcej hubby nk msuk...
so..hubby anta2 la slalu..atin sntiasa free...
cbab...........hubby kn my hero....heeeeeeehe

Ok,next..ari raya korban tak bez mna pon...kalo ari raya posa dlu
pon tak bez mcm mna ari rya korban nk bez plak....so,tnggu rya cina plak la..
nmpak mcm bez ja cbab nti msa tu ad mjlis kluarga..
mksdnya..suma ank cucu tok akn brhmpun bsama2..n ank cucu adk tok pon
ad jgk...so..meriah la jwabnya...aku hrap msa 2 kolej aku cuti la..
kalo tak cuti aku mntak cuti la..ap scah kn??haha...

nti plak kakak aku nk kwen dh...rsanya blan 3 taon dpan..
sdih sgt2...rsa mcm tak pcaya ja kak aku dh nk kwen..
ngatkan tak da spa bley amik dia dri aku tp rpanya aku slap bsar..haha
aku hrap nti diorang kekal smpai akhir hayat...n dpat ank comel2..amin..
kalo comel2 bru la aku mngaku mak cik..kalo tak comel tak mau mngaku la..hehe
rsanya smpai sni dlu....sekian...........


1 comment: