Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

Sunday, February 13, 2011

RED BULL KU...

Meh sni smua n duduk rpat2..haha...aku nk mla crita dh ni.....ad stu crita yg aku nk kongsi kn brsma2 dgn anda smua....rsa2nya smua org taw x aku nk mnum ap???ala,,jgn trkejut plak smpai trkeluar bji mta...just mnuman brtnaga shj iaitu RED BULL...knapa red bull mnjadi plihan hati ku..ahakss,,smstinya cbb dia brtnaga...kalo smua nk taw..aku la stu2nya plajar prmpuan kt skolah aku jela yerk yg mnum red bull...aku bwak air 2 kt klas...scara x lnsg aku dh jdi duta red bull kt klas aku sndri taw...ad la jgk certain ckgu yg trkejut tgk aku mnum....tp aku wat dono ja...msti smua trtnya2 mcm mna la mnah 2 bley mnum???critanya bgini ya bpak2,ibu2...msa kt rumah dlu aku slalu usha air red bull dlm pti ais...ad trikan magnet kt air 2 smpai aku slalu bka pti ais....tp aku x brani mnum..tkot abah marah...so,,tlan air liur ja..sbnarnya air 2 abah bli cbb nk drive p kl...abah aku mnum ckit ja air so,,kra air 2 byk lg la yg x abis..drpd buang baek smpan dlm pti ais kn....lpas 2,,kakak aku pon selamba bdak bka pti ais dan p mnum...aku pon ckap la..'kak nti dlu...spa sruh mnum ni'???haha....kakak aku jwab..'kak la yg nk mnum,ala,kt tmpt keja kak dh rmai owg mnum la..cbb nk tmbah tnaga,atin cba la ckit'..wahh..xsngka kakak aku sruh cba plak...ap lgi..dh lma aku idam...perhhh..aku pon mnum la...rsanya bley than...aku mnum smpai abis tp bkn red bull color putih taw.....msa kt rumah aku dlu aku mnum red bull tin color kuning...tp dh cbb kt skola aku jual red bull color putih so,,aku bli jgk la..rsanya x sdap sgt.....hehe,,mla2 ad orng ckp..'kau ni fatin..air laen xdk ke smpai red bull kau plih'???aku x ckp ap2..aku just diam ja..ad aku ksah???ska ati aku la nk mnum air ap pon..jnji halal sdah la....tp bcoknya msa p skola bdak yg tnya aku smalam dia pon bli jgk red bull cbb dia kta aku pnya psal....haela,,aparahh...sbnarnya dia tringin tp x nk ngaku ja....seyes aku ckp mmg brkesan...cbb mmg brtnaga sguh...haha..korng kna cba taw..tp jgn bli color putih cbb x sdap..bli color kuning yerk....kalo x sdap jgk...lpas 2 jgn bli dh....huhu...SEKIAN... slamat mncuba yerk kwan2

No comments:

Post a Comment