Saturday, February 19, 2011

SALAHKAH AKU????

Knapa bla aku dh cba wat yg trbaek tp still lg orng ckp aku ni scah la tak memahami la..bla..bla..bla....Kta suma mnusia biasa ja...So,,sbagai mnusia biasa kta tak dpat nk puas kn ati suma orng...Knapa DIA tak pham aku????aku rsa aku bnyk kali mngalah dlm prhubungan kmi....aku x ska brgaduh ngan orng,,so,,tak pe kn kalo kta mngalah cbb bla kta mngalah tak smestinya kta klah..pdahal kta sbnarnya dh mtang tuk wat kputusan...wlaupun aku tak taw ap slah aku smpai SI DIA slalu trasa ngan aku tp aku yg mnta maaf kt DIA..smpai bla aku nk wat mcm ni???smpai bla aku nk mnta maaf wlaupun aku sndri tak taw kt mna slah aku???aku pndam ja msalah ni dlm dri aku...aku x taw mcm mna aku nk bgtaw kt DIA....kmi dh brkawan slama 9 thun...aku dh msak ngan prngai dia...wlaupun dia jnis kuat cmburu tak tentu psal tp aku sbar ja....smpai la stu ari dia ajak aku jmpa ngan mak DIA...ok,,dh nma pon kwan lma aku pon ajak la kwan aku sruh tman..tak da la aku tkot sgt...1st time aku jmpa mak dia aku segan la....nk slam tgn mak dia pon kaki aku brat nk mlangkah...tp aku pksa gak dri aku...aku snyum ja smpai ke tlinga cbb aku tak taw nk sembang ap ngan mak dia...yg SI DIA asyik tgk aku ja..rpa2nya dia nk tgk sjauh mna aku bley sembang ngan mak dia...haha,,,nk taw ap dia ckp kt aku???..'FATIN,,awat fatin susah sgt nk sembang ngan mak sya??kta kn dh kwan lma spatutnya fatin kna la mesra ngan mak sya sikit..jgn smpai mak sya pkir bkn2 psal fatin'.....tgk!!!!!!smpai mcm 2 skali dia kta kt aku...pdahal aku dh sembang dh cma aku x ramah sgt cbb aku malu ja..lgpon agk2 la bru 1st time jmpa..kalo dh slalu laen la gak....sbar aku dh mla ilang....aku kna prthankan dri aku..tak kn la kali ni pon aku nk mngalah lg..?????no way!!!!dh tba msanya awak plak yg pham sya,,slama ni sya dh lma pham prngai awak..sya tlan ja ap yg awak kta kt sya smpai brdarah krongkong ni.....kalo awak still lg x mau ubah attitude awak 2,,awak p la cri orng laen yg bley idup smati ngan awak........sya trlalu kcewa ngan sikap awak ni....btul tak ap yg aku ckp ni........YOU CAN ONLY PUSH A GIRL AWAY 4 SO LONG, UNTIL SHE WALKS OUT OF YOUR LIFE ON HER OWN, SO BE CAREFUL AND MAKE SURE THIS IS WHAT YOU WANT, BECOZ ONCE SHE TURNS AROUND, SHE ISN'T COMING BACK.....

2 comments:

  1. wah..hang tak pernah habaq kat aku pun fatin..

    ReplyDelete
  2. hehe....yela,,dlu x dk la truk sgt..sjak2 skrang ni bru truk ckit....

    ReplyDelete