Tuesday, February 22, 2011

SALAHKAH AKU 2.......

Hari ni dh mcuk seminggu lpas aku brjumpa ngan mak SI DIA....Sejak ari 2 kmi dh x contact lnsung....Dia marah ka ngan aku????hmmm,,aku tak kisah pon ap nk jdi....jadi la,,kalo Dia nk prsahabatan kmi brakhir mcm ni pon aku still tak ksah.....aku rsa lg syok ad la..haha....lgpon sblum ni kalo ad ap2 msalah Dia yg akan cri aku...mcm mna pon Dia akn cri gak tak kira la aku kt mna skali pon..tp kali ni laen sguh,,maybe sjak Dia dh jmpa kwan bru dan skali gus Dia bley la lpa kt aku dh....tp syg skali kwan bru dia 2 aku knal sgt2....mklum la dnia ni kcik ja....kwan bru Dia 2 bkan baek sgt mcm yg Dia harap.....ska maen kn orng,,hahaha yela dh kwan bru dia 2 comel nk mmpus...nk banding ngan aku mmg kmi ni mcm lngit dan bumi la.....wlaupun SI DIA bru knal ja ngan kwan bru dia tp rpatnya diorang mngalahkn aku rpat ngan SI DIA taw..jgn slah pham plak yerk.....aku sesekali tak cemburu psal hbungan diorng cma aku tak sngka la kcang bley lpakan kulit...cbb ap taw....Dia slalu pesan kt aku...mna aku p jgn lpakan Dia tp bla Dia dpt kwan bru wlaupun Dia tak p mna2 pun last2 Dia yg lupa aku......hmmmm,,,Dia slalu bg nasihat kt aku...xpala aku trima ja tp knapa la dia tak penah nsihatkan dri sndri????knapa Dia trlalu prcayakan kwan bru Dia sdangkn slama aku taw la kwan dia bknnya baek mcm malaikat pon...tp aku diam ja...aku x mau crita ap2 pon psal kwan bru dia kt SI DIA.....haha.....nk taw cbb ap tak????agk2 kalo aku crita nk ke Dia prcaya ckap aku????aku rsa msti la tak cbb Dia mmg dh prcya dh kwan bru dia hdup2 cbb dia dh kna 'kencing'....agk ksar ckit bhasa aku kali ni........haish...aku x mau ckap ap2 dh nti laen plak jd nya...aku hrap one day SI DIA akn sdar jgk sbnarnya kwan bru dia 2 seorng penipu....aku tak ska msuk cmpur hal orng so,,biar la Dia sdar sndri nti....brseronok la dlu korang slagi bley.......SEKIAN.....

No comments:

Post a Comment